" Az MNB elsődleges célja az árstabilitás elérése és fenntartása. Az MNB elsődleges céljának veszélyeztetése nélkül támogatja a pénzügyi közvetítőrendszer stabilitásának fenntartását, ellenállóképességének növelését, a gazdasági növekedéshez való fenntartható hozzájárulásának biztosítását és a rendelkezésére álló eszközökkel a Kormány gazdaságpolitikáját. "

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI SZAKÉRTŐ, SZEMÉLYES ÉS TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI FELADAT

A Magyar Nemzeti Bank pályázatot hirdet a Fogyasztóvédelmi igazgatóság, Ügyfélszolgálati főosztályán, ÜGYFÉLSZOLGÁLATI SZAKÉRTŐ munkakör betöltésére, SZEMÉLYES ÉS TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI FELADAT ellátására.

Főbb feladatok

  • Személyesen és telefonon érkező ügyfélmegkeresések fogadása, kezelése, megválaszolása;
  • tájékoztatás nyújtása a fogyasztóvédelmi érdekérvényesítés lehetséges módjairól, a megfelelő módon támogatva az ügyfeleket a szükséges dokumentumok kitöltésében, összeállításában;
  • tájékoztatás nyújtása pénzügyi fogyasztóvédelmi kérdésekben a fogyasztói döntések támogatása, a fogyasztók pénzügyi tájékozottságának, ismereteinek bővítése és pénzügyi tudatosságának növelése érdekében;
  • az ügyfélmegkeresések alapján a pénzügyi szektor negatív folyamatainak megelőzése érdekében az új típusú kockázatokról, a piacon megjelenő devianciákról vagy azok lehetőségéről jelzés, elemzés készítése;
  • közreműködés az iratbetekintés technikai lebonyolításában;
  • a fogyasztóvédelmi tárgyú jogszabálytervezetek véleményezése;
  • pénzügyi tárgyú, azon belül elsősorban fogyasztóvédelmi vonatkozású jogszabályok, azok változásainak, ajánlások, etikai normák figyelemmel kísérése, a változások beépítése a napi munkájába, szükség szerint tájékoztatás készítése.

Munkakör betöltésének feltételei

  • Felsőfokú közgazdász végzettség, vagy pénzügyi szektorban szerzett több éves szakmai tapasztalat;
  • pénzügyi fogyasztóvédelmi tárgyú jogszabályok, ajánlások, ágazati önszabályozói eszközök alapos, átfogó és napra kész ismerete;
  • pénzügyi termékek, folyamatok, rendszerek ismerete;
  • kiváló kommunikációs készség;
  • magas szintű pénzügyi tudatosság és gondolkodásmód;
  • erős problémamegoldó készség;
  • objektív véleményalkotási készség;
  • jó együttműködési készség;
  • precíz és szoros határidők melletti önálló munkavégzés;
  • középfokú angol nyelvismeret (szóban);
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete.
  • Bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvány.
  • A betölteni kívánt munkakör nemzetbiztonsági ellenőrzés hatálya alá tartozik.

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Az ügyfélszolgálati tevékenység felé való elhivatottság;
  • pénzügyi intézmény személyes, vagy írásbeli válaszadással foglalkozó ügyfélszolgálatán szerzett tapasztalat;
  • pénzügyi szektorban retail jogi területen szerzett tapasztalat;
  • szakjogászi végzettség – elsősorban bankszakjogi, értékpapírjogi vagy biztosítási szakjogászi vizsga.

Amit ajánlunk

  • Felelősségteljes, változatos munkakör;
  • banki szektorban versenyképes jövedelem;
  • széleskörű ismeretszerzés;
  • szakmai fejlődési lehetőségek.

Ami a pályázathoz szükséges

  • Pályázati anyag: fényképes, szakmai önéletrajz. (Felhívjuk figyelmét, hogy a pályázati anyagnak NEM része a végzettséget igazoló dokumentumok fénymásolata, büntetlen előéletet bizonyító okirat. Kérjük ezeket NE küldje el részünkre.)
  • Pályázati anyagát benyújthatja legkésőbb 2019.01.14. napjáig az MNB internet oldalán (www.mnb.hu/karrier) történő regisztrációs folyamat segítségével.
  • PÁLYÁZATÁT BIZALMASAN, VALAMINT A MINDENKOR HATÁLYOS ADATVÉDELMI JOGSZABÁLYOKNAK MEGFELELŐEN KEZELJÜK.

Állás adatai

Állás azonosító: 713
Pozíció pontos megnevezés: ÜGYFÉLSZOLGÁLATI SZAKÉRTŐ, SZEMÉLYES ÉS TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI FELADAT
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Fogyasztóvédelmi igazgatóság
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Jelentkezési határidő: 2019.01.14.
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: ÜGYFÉLSZOLGÁLATI SZAKÉRTŐ, SZEMÉLYES ÉS TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI FELADAT