" Az MNB elsődleges célja az árstabilitás elérése és fenntartása. Az MNB elsődleges céljának veszélyeztetése nélkül támogatja a pénzügyi közvetítőrendszer stabilitásának fenntartását, ellenállóképességének növelését, a gazdasági növekedéshez való fenntartható hozzájárulásának biztosítását és a rendelkezésére álló eszközökkel a Kormány gazdaságpolitikáját. "

IT HELPDESK MUNKATÁRS

Az Informatikai igazgatóság dinamikusan fejlődő csapatába IT HELPDESK MUNKATÁRSAT keres határozatlan időtartamra.

Főbb feladatok

  • Irodai felhasználói- és egyedi fejlesztésű rendszerek üzemeltetése, támogatása, változáskezelése.
  • Felhasználók szakértői támogatása.
  • Hibabejelentések fogadása, kivizsgálása és kezelése, a felmerülő hibák elhárítása.
  • Üzemeltetési folyamatok tervezése, dokumentálása.
  • Vállalt SLA szintek biztosítása.
  • Különböző IT projektekben való részvétel.
  • Eszkalációt igénylő helyzetek észlelése, megfelelő szakértők, illetve vezetők bevonása a megoldásba.
  • Együttműködés az IT szervezet csoportjaival, kapcsolattartás a külső beszállítókkal, a rendszerek fejlesztőivel.
  • Adatszolgáltatás és eseti riportok készítése.

Munkakör betöltésének feltételei

  • Középfokú szakirányú informatikai végzettség;
  • Üzemeltetési folyamatok ismerete (ITIL módszertan);
  • Alapszintű IT biztonsági ismeretek;
  • Üzemeltetési standardok ismerete;
  • Önálló munkavégzésre való képesség;
  • Kiváló problémafelismerő, problémamegoldó és kommunikációs képesség;
  • Dokumentációs készség;
  • Rendszerszemlélet, kreatív gondolkodás;
  • 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvány bemutatása.
  • A betölteni kívánt munkakör nemzetbiztonsági ellenőrzés hatálya alá tartozik.

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Rendszergazdaként szerzett 1-2 éves releváns szakmai tapasztalat;
  • Informatikai üzemeltetési tapasztalat;
  • Kommunikációs szintű angolnyelv-ismeret (főként írásban, esetenként szóban);
  • Szakirányú felsőfokú végzettség vagy ennek megfelelő releváns szakmai tapasztalat.

Amit ajánlunk

  • tervezhető és kiszámítható munkaidő-beosztás;
  • versenyképes juttatási csomag;
  • béren kívüli juttatások;
  • szociális juttatások kedvező és nehezebb élethelyzetekben is;
  • családbarát munkahely;
  • rugalmas munkarend;
  • rendszeres home office lehetőség;
  • szakmai képzések, egyéni fejlődési lehetőség;
  • kiváló munkakörülmények, színvonalas irodai környezet;
  • pozitív, alkotó, barátságos légkör;
  • kedvezményes széles körű sportolási lehetőség;
  • kiszámítható, stabil, hosszú távú munkalehetőség.

Ami a pályázathoz szükséges

  • Fényképes, szakmai önéletrajz
  • Felhívjuk figyelmét, hogy a pályázati anyagnak NEM része a végzettséget igazoló dokumentumok fénymásolata, büntetlen előéletet bizonyító okirat, ezért kérjük ezeket NE küldje el részünkre.
  • Pályázatát bizalmasan, valamint a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeljük.

Állás adatai

Állás azonosító: 1338
Pozíció pontos megnevezés: IT HELPDESK MUNKATÁRS
Munkavégzés helye: Budapest
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Jelentkezési határidő: 2022.10.21.
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: IT HELPDESK MUNKATÁRS